چرا کادر درمان نیازمند کسب و کار مجازی است؟!

رپورتاژ آگهی خوب

قبل از اینکه به مسئله کسب و کار کادر درمانی ها در فضای مجازی بپردازیم، بیاید یک سری از مشکلات عدیده این دسته از عزیزان رو با هم بررسی کنیم:

 

مشکلات کادر درمانی ها

بخشی از مطالبات پرستاران شامل اجرای صحیح قانون تعرفه خدمات پرستاری، برقراری فوق العاده خاص، اجرای استانداردهای جهانی در پرستاری، اجرای بی‌ چون و چرای قانون مشاغل سخت و زیان آور و قانون ارتقای بهره وری، حل معضل کمبود پرستار، بازگشت به کار نیروهای طرحی تعدیل شده و اعطای درجه جانبازی به آسیب دیدگان دوران کرونا است و البته در کنار تمامی این مشکلات حقوق بسیار کم وزارت بهداشت بر سختی این مشکلات دوچندان افزوده است.

 

همچنین همگی ما بر این مسئله کاملا واقف هستیم که هر تسهیلاتی که در این مملکت بخواهد صورت بگیرد، یا انجام نمی شود یا برای مدت زمان بسیار زیادی به تعویق خواهد افتاد؛ با وجود چنین شرایطی باید چه کار کنیم؟ یا باید برای خودمان به فکر کسب و کاری باشیم و یا باید صبوری کنیم ومشکلات و گرانی های ساعتی رو تحمل کنیم تا بلکم یک روزی شرایط بهتر شود!

 

راه اندازی کسب و کارهای مجازی برای حوزه سلامت و کادر درمان

از مشکلات کاردرمانی ها هر چقدر بگوییم کم است؛ حال میرسیم بر سرمبحث مهم این مقاله یعنی راه اندازی کسب و کارهای  مجازی برای حوزه سلامت و کادر درمان و بیان این مسئله که کسب و کارهای مجازی و راه اندازی پیج در پلتفرم هایی مثل اینستاگرام چه مزایایی برای کادر درمانی ها خواهد داشت!؟

اینستاگرام یک فرصت استثنایی

اگر در گذشته کسب و کارهای آنلاین و یا اینستاگرام یک فرصت برای درآمدزایی بود، اما امروزه این بستر تبدیل شده به تنها فرصتی که ما بتوانیم استقلال مالی و درآمد زایی بسیار خوبی را تجربه کنیم. همچنین برای کادر درمانی های عزیز، این بستر بسیار فراهم تر است و در صورت اصولی آموزش دیدن و درست گام برداشتن در این مسیر می توانند به سرعت پیج های خود را رشد داده و از آن کسب درآمد های بسیار خوبی داشته باشند، تا جایی که مشکل عمده آنها یعنی کم بودن حقوق وزارت بهداشت برطرف خواهد شد.

پس تا اینجا متوجه شدیم اولین مزیت راه اندازی کسب و کار برای کادر درمانی ها برطرف شدن مشکل حقوق بسیار کم آنها بوده و به آنها استقلال مالی و تجربه حس درآمدهای بسیار زیاد را می دهد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه از فارکس پول در بیاوریم را مطالعه کنید

 

دغدغه تأسیس کلینیک

مورد بعدی مشکل تاسیس و اجاره مطب برای کادر درمان و پزشکان حوزه سلامت می باشد که با در نظر گرفتن هزینه های بسیار زیاد و مشکل کمبود جا و احتمال مراجعه کنندگان بسیار و از طرف دیگر احتمال اجاره مطب و پرداخت مبلغ زیادی بابت کرایه آن و مواجه شدن با مشکل کمبود مراجعه کننده و کمبود بیمار که در نتیجه موجب متضرر شدن پزشک می شود از جمله مشکلات بعدی حوزه کسب و کار کادر درمانی ها می باشد.

حتی اگر از مشکلات ذکر شده و مواردی که ممکن است با تاسیس مطب پیش بیاید صرف نظر کنیم، پزشک در تمام روزها و در تمام ساعات امکان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مراجعه کنندگان و بیماران ندارد و حتی امکان حضور مداوم در مطب و ارتباط گرفتن با بیماران را نخواهد داشت، که این خود موجب از دست دادن تعداد زیادی از مراجعه کنندگان و در نتیجه کاهش بسیار زیاد درآمد ماهانه میشود.

 

دغدغه بودجه برای شروع

مسئله بعدی هم عدم وجود بودجه کافی برای تاسیس مطب و فراهم نشدن شرایطی برای ارائه خدمات به بیماران است. پزشکی که سالها با وجود مشکلات بسیار زیادی درس خوانده و به رشته ای که در آن مشغول به کار است علاقه مند است نمیتواند آنطور که باید دانش و خدمات خود را به مراجعه کنندگان و بیماران ارائه دهد و چه چیزی از این بدتر که نتیجه سالها تلاش و زحمت یک کادر درمانی و یک پزشک حوزه سلامت به هدر برود؟

تا اینجا بخشی از مشکلات بزرگ و کوچک و مختلف حوزه سلامت و کادر درمانی ها را بررسی کردیم برای برطرف کردن بخش بزرگی از این مشکلات چه کار میتوان کرد؟ اولین قدم این است که کار با فضای اینستاگرام و فضای کسب و کار اینترنتی را به درستی یاد بگیریم و در گام بعدی برای رشد و پیشرفت کسب و کارمان تلاش و استمرار داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه ترید را شروع کنیم را بخوانید

بعد از یادگیری کامل فضای اینستاگرام و تمامی موارد جانبی که به کسب و کارمان بستگی دارد از جمله حفظ امنیت و حریم خصوصی و حفظ امنیت کامل کسب و کارمان و موارد دیگر نوبت به این می‌رسد که ما پیجمان را تاسیس کرده و با اصول تولید محتوا پیش برویم تا روند رشد پیجمان را تسریع ببخشیم.

 

اول از همه چرا اینستاگرام؟
چرا کار با اینستاگرام رو هرکسی باید بلد باشه؟؟

 

یکی از مزایای اینستاگرام اینه که الان هر کسی تو این پلتفرم مونده برای حضورش هزینه میده و این یعنی یه فعالیت ارزشمند.

 

کادر درمانی هایی که توی این فضا هستند دو دسته هستند:

یا کسب و کار دارند و از پیج درامد دارند

 

یا کسب و کار دارند ولی نمیتوانند پیجشان را خوب بالا بیاورن و یا کلا پیج ندارند(که در اینجا این دو دسته هیچ فرقی با هم ندارند و داشتن پبج و عدم درآمد زایی از آن همچون نداشتن پیج است!)

 

برای شما کادر درمانی های عزیز اینستاگرام بهترین فرصتی هست که درآمد خیلی خوبی رو باهاش تجربه کنید، چه با فروش مشاوره، چه دوره و حتی تبلیغات پس راه های زیادی جلوی پای موفقیتتان هست که میتوانید و البته باید ازش استفاده کنید.

 

آنالیزوری در فضای اینستاگرام:
توی فضای اینستاگرام باید آنالیز کردن و تحلیل کردن رقبا رو یاد بگیری، تا به واسطه اطلاعات مثبت و منفی و الگو گرفتن از کارهایی که به پیشرفت و رشد آنها کمک کرده و همچنین دقت در عدم انجام کارهایی که موجب ضعف و پسرفت رقبا شده روند رشد پیج خودتان را تسریع بخشید.

پیشنهاد میکنم مقاله خرید کتاب trading junkies را مطالعه کنید

شش مزیت دیگرآنلایز رقبا:
این مزایا عبارتند از :

 

شناخت مخاطب

 

تولید محتوای خلاقانه تر

 

کشف فرصت های جدید

 

آنالیز فعالیت مخاطبان

 

محک برند خودمون دربرابر رقبا

 

امتحان ویژگی های متنوع اینستاگرام

 

پیدا کردن مخاطب هدف برای جذب آن

 

تا به اینجا تا حدود زیادی متوجه شدیم که چرا کادر درمانی ها نیاز به کسب و کار مجازی دارند و دریافتیم که به واسطه راه اندازی کسب و کارهای مجازی همه ی افراد و نه فقط تنها کادر درمانی ها می توانند استقلال مالی مطمئنی داشته باشند و در طول ماه هم با مشکل کمبود بودجه و مشکل مالی مواجه نشوند. همچنین راه اندازی کسب و کار مجازی به اعتبار افراد در فضای حقیقی دو چندان اضافه خواهد کرد و موجب افزایش درآمد در فضای حقیقی هم خواهد شد ارتباط سازی درست میتواند شما را تبدیل به برند حوزه فعالیت تان کند و رفته رفته نه تنها از فضای مجازی و پیج بلکه از چند جهت می توانید درآمدزایی کنید.

 

کادر درمانی هایی که علی رغم تلاش ها و فعالیت های بسیار زیاد، به واسطه شغل سختشان همیشه با مشکل کمبود حقوق و عدم افزایش آن از سمت وزارت بهداشت مواجه هستند، اینستاگرام بهترین و تنها بستری است که میتوانند روی آن سرمایه گذاری پر سودی داشته باشند. حضور افراد با سواد و مفیدی همچون پرستاران پزشکان و عزیزان فعال در حوزه کادر درمان در فضاهای مجازی همچون اینستاگرام موجب افزایش اطلاعات عمومی و افزایش سواد پزشکی همه افراد جامعه می شود و علاوه بر اینکه حضور این افراد برای خودشان سودمند خواهد بود، حضورشان موجب افزایش سطح آگاهی عمومی در حوزه پزشکی و سلامت و سود رسانی به همگان خواهد شد و بسیار واضح است که افراد آگاه و کسانی که در این فضا به دنبال افزایش سطح سواد خود هستند، مخاطبین مفید و فعالی برای این دسته از کادر درمانی های عزیز خواهند بود، در نتیجه اینها کسانی خواهند بود که موجب افزایش درآمد این دسته از پیج ها خواهند شد؛ چه با خرید دوره های آموزشی و چه با تهیه کردن مشاوره و انجام ویزیت های آنلاین و بسیاری از روش های درآمدزایی دیگری که برای کادر درمانی ها در فضای اینستاگرام و سوشال مدیا وجود دارد.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی شده به صورت کامل و مفید، علت وجوب حضور کادر درمانی ها و فعالان حوزه سلامت در فضای اینستاگرام و سوشال مدیا و همچنین راه اندازی کسب و کار مجازی بررسی شود و باقی مسیر، تصمیم خودتان است که آیا می خواهید تحولی بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید و یا می خواهید همچون دیگر افراد با حقوق های بسیار کم و شرایط معمولی و دشوار سر کنید؟!

اگر مورد اول را انتخاب کردید، بدانید که ما در تمامی این مسیر همراه شما خواهیم بود و به رشد و پیشرفت هر چه سریعتر شما کمک خواهیم کرد. همچنین شما کادر درمانی عزیز، میتوانید در بخش رضایتمندی ها، صحبت های دانشجوهایی که با ما همکاری داشته و در دوره های ما شرکت کرده اند را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که آیا میخواهید نفر بعدی که برای ما ویدیو رضایت و پیشرفت خودش را ارسال می کند شما باشید یا نه؟!

 

منبع

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *