من محمد جراحی هستم و به شما کمک می‌کنم تا کسب و کار اینترنتی‌تان را راه اندازی کنید و بتوانید محصولات و خدماتتان را مثل آب خوردن در اینترنت بفروشید. دلیل شکست بسیاری از افراد در راه اندازی کسب و کار اینترنتی این است که هیچ مهارت و تخصصی ندارند و روش های نوین کسب درآمد اینترنتی را بلد نیستند! من در سایت آکادمی سبز به زبان خیلی ساده هر چیزی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش اینترنتی را نیاز دارید به شما آموزش میدم.

 

سایت آکادمی سبز با مدیریت محمد جراحی به شما کمک خواهند کرد تا کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و آن را توسعه بدهید و درآمدتان را افزایش بدهید. تمام مقالات و و آموزش های صوتی و تصویری ارائه شده در سایت آکادمی سبز کاملا اختصاصی بوده که با استفاده از این آموزش ها میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و  تغییر و تحول عظیمی را در کسب و کارتان ایجاد کنید.

 

یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده بسیاری از شرکت ها و مدیران در کسب و کارشان موفق نشوند و درآمد و فروش خوبی نداشته باشند این است که اصول بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را نمی‌دانند که تیم آکادمی سبز با چندین روش کمکتان خواهد کرد:

  • ارائه محصولات آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ.
  • برگزاری دوره های آموزشی در زمینه بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغ نویسی و افزایش فروش، راه اندازی کسب و کار اینترنتی و…
  • مشاوره های اختصاصی
  • ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ
  • ارائه محتوا های رایگان و تخصصی

 

برای برقراری ارتباط با ما از طریق دکمه زیر وارد صفحه تماس با ما شوید

تماس با ما