ده قدم تا بلاگر شدن در حوزه کادر درمان

حتما تا به الان با واژه بلاگر در فضای اینستاگرام آشنایی پیدا کرده اید و به گوشتان خورده؛ بلاگر به معنای کلی به کسی می‌گویند که با مخاطب صمیمیت برقرار کند و با ایجاد حس اعتماد، بتواند از این طریق مخاطب های وفادار و خریدارهای ثابتی برای خود به وجود بیاورد. بلاگر تنها به آن معنا نیست که شما از روزمره گی و زندگی خصوصی و شخصی خود فیلم و عکس بزارید؛ حتی شما می توانید بدون استفاده از چهره خود، در فضای اینستاگرام بلاگری کنید و حس اعتماد و صمیمیت را ایجاد کنید و مخاطبان و مشتری های ثابت خودتان را داشته باشید. پیشنهاد میکنم مقاله چگونه کادر درمان نیازمند کسب و کار مجازی است را مطالعه کنید.

 

بعضی ها تصور می کنند که هر کسی در اینستاگرام حضور مداوم و فعالی داشته باشد و یا اینکه تعداد فالوور هایش زیاد باشد بلاگر است؛ در صورتی که این تصور اشتباه است. بلاگر کسی است که، با توجه به تخصص یا مهارتی که دارد تولید محتوا می کند و درباره رشته تخصصی خودش، نظر تخصصی می دهد کالاها و یا آموزش هایی را می دهد که مردم به تخصص او واقف شوند و در نهایت به او اعتماد کنند.

بلاگری کادر درمان

در حوزه کادر درمان و سلامت شما وظایف بیشتری دارید نسبت به کسی که صرفاً بلاگر روزمره و لایف استایل است؛ شما در فضای بلاگری وظیفه دارید اطلاعات درست و صحیح پزشکی را به مخاطب ارائه کنید , و رفته رفته سلیقه مخاطب خود را پیدا کنید و در راستای نیاز ها و سلیقه مخاطب های تان تولید محتوا کنید.

 

 

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟

در حوزه بلاگری کادر درمان، هر کسی نمی تواند یک بلاگر موفق باشد و برای موفق شدن نه تنها باید مسیر مشخصی داشته باشید، بلکه نکات مهمی وجود دارد که باید آن را رعایت کنید.

وقتی حرف از تولید محتوای با کیفیت میزنیم شاید در وهله اول آسان به نظر بیاید، اما کیفیت محتوای شما را استقبال مخاطبین و فالوورهای شما مشخص می کند؛ یک عکس سلفی تار یا تصویری که نور کمی دارد، مخاطبان را فراری میدهد. اما تصاویر زیبا و با کیفیت و همچنین محتوای کارشناسی شده و صحیح، مخاطبین را به شما جذب میکند و بعد از جذب مخاطب ها این نحوه برخورد شماست که حس صمیمیت و دوستی بین شما و فالوور را به وجود می آورد.

نکات مهم حوزه بلاگری کادر درمان:
مهمترین نکته در بلاگری حوزه کادر درمان، داشتن یک ویژگی منحصر به فرد و پایدار است که در تمام تصاویر و نوشته های شما به وضوح قابل مشاهده باشد و فالور ها خیلی راحت متوجه این مورد ثابت، در تمام روزمرگی شما شوند. معمولا مخاطب ها علاقه بسیار زیادی دارند که روزمرگی و روتین یک پزشک را‌ در زندگی شخصی اش بدانند، البته به این نکته توجه کنید که نیازی نیست همیشه از خصوصی ترین مسائل خود در فضای مجازی صحبت کرده و ایجاد حس صمیمیت و به اشتراک گذاشتن روزمرگی های تان را، با به اشتراک گذاشتن فضای خصوصی و شخصی زندگی‌تان اشتباه نگیرید.

 

پیشنهاد میکنم مقاله دانلود کتاب trading junkies مطالعه کنید

 

با بلاگر های دیگر همکاری کنید!

هر چقدر که شما با همکارهای بیشتری در تعامل باشید، مسیر موفقیت شما در فرایند بلاگری حوزه سلامت آسان‌تر می‌شود. شبکه‌ ای از بلاگرهای موضوع تخصصی خود را جمع کرده و آنها را دنبال کنید؛ سعی کنید با آنها همراه شوید و از فرصت های همکاری استقبال کنید، در دورهمی ها شرکت کرده و اگر دسترسی فیزیکی به سایر بلاگرهای کادر درمان ندارید، می‌توانید با آنها لایو مشترک و یا پست مشترک بگذارید.

 

برند هایی که در حوزه تخصصی کادر درمان هستند را شناسایی کنید و زمانی که به ۱۰ الی ۱۵ هزار فالوور رسیدید، میتوانید با برند ها ارتباط برقرار کنید. از اینکه فالوور های میلیونی ندارید نترسید، با آنها ارتباط برقرار کنید و وارد مکالمه شوید؛ فالوورهای شما مخاطبان هدف آنها هم هستند پس بنابراین شما برای آنها بسیار ارزشمند خواهید بود.

 

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه از فارکس پول در بیاوریم را بخوانید

بلاگر شدن جه ابزاری نیاز دارد؟

مهارت های اینستاگرامی خود را ارتقا دهید!

 

برای اینکه فرایند بلاگری در حوزه کادر درمان را با موفقیت سپری کنید، نیاز است که مهارت های اینستاگرامی خود را افزایش دهید و همچنین به اپلیکیشن های تولید محتوا، ادیت عکس، تولید پست و استوری تسلط پیدا کنید. همچنین سعی کنید مهارت های نویسندگی و عکاسی خود را تقویت کنید و بدانید که برای شروع لازم نیست همه ی این مهارت ها را بلد باشید، بلکه همگام با تولید محتوا، مهارت های جدید را یاد بگیرید و در صدد پیشبرد انها تلاش کنید.

 

تیم سازی حوزه کادر درمان

شاید در ابتدای مسیر بلاگر شدن در حوزه کادر درمان، نیاز به تیم نداشته باشید و مجبور باشید همه کارها را خودتان انجام دهید؛ اما هر چقدر تعداد فالوور های تان بیشتر شود و برند تر و معروف تر شوید، مسلما برای ادامه مسیر شغلی خود به یک تیم احتیاج دارید؛ این تیم متشکل از مشاور اینستاگرام، مدیر برنامه، گرافیست،عکاس و فیلمبردار است. هر یک از این افراد به شما در تولید محتوا و رشد صفحه اینستاگرام کمک خواهند کرد.

نوع پوشش فعالان در بلاگری کادر درمان:
یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت، این است که پوشش شما به عنوان فعال حوزه کادر درمان در زمینه بلاگری به چه نحو باشد؟

اول از همه این مورد را متذکر شوم که مقصود ما از واژه بلاگر کادر درمان در این بخش از مقاله، عزیزان حوزه سلامت، یعنی پرستاران، پزشکان، ماما ها و…این دسته از زحمت کشان حوزه سلامت میباشد. دلیل ذکر این نکته این است که، توصیه ما برای نوع پوشش بلاگر ها استفاده از روپوش سفید و استفاده از ابزار های پزشکی مثل گوشی پزشکی و… میباشد. چرا که وقتی مخاطب، شما را با روپوش سفید و در محیط بیمارستان میبیند، ناخودآگاه هم احساس کنجکاوی آن ها تحریک می شود و هم احساس صمیمیت بین شما و مخاطب به وجود می آید و ترغیب می شود که با شما ارتباط بیشتر و صمیمانه تری برقرار کند.

 

هدف از بلاگری کردن چیست؟

هدف ما از بلاگری در حوزه کادر درمان، صرفاً ایجاد حس صمیمیت و حس اعتماد نیست، بلکه ما هدفمان از بلاگری این است که شما بتوانید به تعداد بالا و به سهولت هم دوره های آموزشی خود را بفروشید و هم مشتری های بسیار بیشتری از طریق مشاوره های پزشکی دریافت کنید. همچنین فعالیت شما در حوزه اینستاگرام و در فضای سوشال مدیا، باعث میشود مخاطبین بیشتری به مطب شما راه پیدا کنند و این رضایت از شما و کارتان، باعث می شود که خود به خود تبلیغی صورت گرفته و این افراد شما را به دوستان و فامیل معرفی کنند و از این طریق هم شما میتوانید مراجعه کننده های بسیار بیشتری هم برای پیج و هم برای مطب تان به صورت حضوری داشته باشید. در نتیجه بلاگری در حوزه کادر درمان را بسیار زیاد جدی بگیرید، چرا که اولین گام برای موفقیت شما چه در فضای واقعی و چه در فضای سوشال مدیا همین بلاگری می باشد.

 

یادگیری آموزش اینستاگرام

مورد مهم تری که باید آن را در نظر بگیرید این است که، صرفاً بلاگری کردن شما ضامن موفقیت شما در این فضا نیست!! بلکه آموزش دیدن و یادگیری ساز و کارهای اصولی اینستاگرام از واجبات است و شما باید بدانید که چطور میشود یک پیج را از صفر بالا آورد و فالوور های هدف و مخاطبان خودتان را جذب کنید و همچنین نحوه گرافیک سازی پیچ و هویت بصری و تولید محتوای اصولی را یاد بگیرید، تا از طریق پست های تان فالوور های مخاطب هدف بسیار زیادی را به پیج خودتان جذب کنید.

 

جمع بندی:
در این مقاله، سعی شد که تصور شما از واژه بلاگر را تا حدود زیادی اصلاح کرده و بدانید بلاگری کردن در حوزه کادر درمان، بسیار متفاوت تر است از بلاگری های روزمره و تمام پیج هایی که این روزها در اینستاگرام معروف شدند، اول از همه بدانید که شما ضامن سلامت مخاطب های خود هستید و حواستان باشد که بعد از ایجاد حس صمیمیت و اعتماد، تمامی حرف های شما سند معتبری برای مخاطب های تان است و هر حرف اشتباه و تجویز نادرستی میتواند جان مخاطب هایتان را به خطر بیندازد و وظیفه بعدی شما به عنوان بلاگر کادر درمان این است که، با ترس های مخاطبین خود آشنا شده و در صدد برطرف کردن ترس ها و باورهای غلط آنها در حوزه پزشکی تلاش کنید و حتی الامکان همیشه در کمترین زمان ممکن، به سوالات و مشکلات آنها پاسخ بدید و این نکته را هم در نظر داشته باشید که، اگر میخواهید از طریق مشاوره های بسیار زیاد و مطلوب درآمد کسب کنید، حواستان به این نکته باشد که همیشه تمام اطلاعات را در اختیار مخاطب ها قرار ندهید و به یک راهنمایی کلی و تخصصی اکتفا کنید و همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که، شما محرم اسرار و مشکلات مراجعه کننده های خود چه در فضای حضوری و مطب و چه در فضای مجازی و سوشال مدیا هستید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *