تجربه‌ای به‌یادماندنی از غذا خوردن در بندرعباس: معرفی ۸ رستوران برتر

بندرعباس یکی از شهرهای جنوبی کشور است که غذاهای محلی‌اش هر گردشگری را به وجد می‌آورند. این قابلیت وجود دارد که با خرید بلیط قطار بندرعباس اصفهان یا هریک از شهرهای دیگر، به بندرعباس رفته و غذاهای بی‌نظیر آن را تست کنید؛ اما سوالی که شاید برای شما نیز پیش آمده باشد، این است که کدام‌یک از رستوران‌های بندرعباس غذاهای باکیفیت‌تر و بهتری را سرو می‌کنند؟ در ادامه، به معرفی و بررسی ۸ رستوران برتر بندرعباس خواهیم پرداخت.

رستوران بادگیران

اگر به‌دنبال محیطی لوکس و جذاب هستید، رستوران بادگیران انتخاب مناسبی است. این رستوران از اتاقک‌هایی شیشه‌ای تشکیل شده و مهمانان به هر سمتی که نگاه کنند، گیاهانی زیبا و آب‌نماهایی رقصان را مشاهده خواهند کرد. علاوه‌براین، بادگیرهایی سنتی نیز در نقاط مختلف رستوران وجود دارند که نماد شهرهای جنوبی کشور هستند. کیفیت غذای رستوران بادگیران سطح مطلوبی داشته و اغلب افرادی که تاکنون مهمان این رستوران بوده‌اند، رضایت بالایی داشته‌اند.

رستوران سنتی داریوش

رستوران سنتی داریوش نه‌تنها در میان گردشگران، بلکه در میان مردم محلی نیز بسیار محبوب است. محیط سنتی رستوران سبب شده تا آرامشی خاص بر آن حاکم باشد و مهمانان بتوانند با خاطری آسوده به میل کردن غذا بپردازند. یکی از نقاط مثبت رستوران سنتی داریوش، این است که با ساحل فاصله چندانی نداشته و می‌توانید بعد از تست کردن انواع غذاهای دریایی، در کنار ساحل خلیج‌فارس به قدم زدن بپردازید. اگر شما نیز می‌خواهید چنین تجربه‌ای داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در پیش فروش بلیط قطار شرکت کرده و سفرتان به بندرعباس را برنامه‌ریزی کنید.

رستوران فانوس بندرعباس

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بندرعباس که می‌توانید غذاهای متنوعی را در آن تست کنید، رستوران فانوس است. این رستوران از یک محیط سرپوشیده و یک فضای باز تشکیل شده که در صورت مساعد بودن هوا، می‌توانید در این فضا غذای موردنظرتان را میل کنید. لازم به ذکر است که رستوران فانوس در نزدیکی بازار بوده و این امکان وجود دارد که بعد از صرف غذا، از بازار نیز دیدن کرده و به خرید سوغاتی مشغول شوید.

رستوران کشتیرانی

اگر می‌خواهید تا به رستورانی باکیفیت و درعین‌حال اقتصادی بروید، رستوران کشتیرانی را پیشنهاد می‌کنیم. قیمت‌های منو رستوران کشتیرانی یک پله از سایر رستوران‌ها پایین‌تر بوده و صرف غذا در این رستوران هزینه چندانی را در پی نخواهد داشت. یکی از نقاط مثبت دیگر رستوران کشتیرانی، این است که از محیطی بسیار آرام برخوردار بوده و فقط یک موزیک بسیار ملایم در فضا پخش می‌شود.

رستوران امپراتور

تفاوتی ندارد که بلیط قطار بندرعباس اصفهان را تهیه کرده باشید، یا این‌که بخواهید از هرکدام از شهرهای دیگر کشور به بندرعباس سفر کنید؛ درهرصورت، رستوران امپراتور می‌تواند به بهترین شیوه ممکن انتظارات شما را برآورده کند. این رستوران از دو محیط مجزای سنتی و مدرن تشکیل شده که هر دو فضا بسیار بی‌نظیر طراحی شده‌اند. همچنین منو رستوران نیز بسیار متنوع بوده و تمامی غذاهای محلی بندرعباس، غذاهای فرنگی، غذاهای سنتی ایرانی و… را پوشش می‌دهد.

رستوران بندر

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های بندرعباس، رستوران بندر است. ویژگی خاص رستوران بندر، این است که تمامی غذاهای آن محلی بوده و به سبک خانگی پخت می‌شوند؛ درواقع، اگر می‌خواهید تا طعم اصیل غذاهای جنوبی را بچشید، رستوران بندر بهترین گزینه است. البته توجه داشته باشید که غذاهای این رستوران قیمت بالاتری نسبت به سایر رستوران‌ها دارند؛ اما درعین‌حال، حجم پرس‌های آن نیز به‌راحتی دو نفر را سیر می‌کند.

رستوران خلیج‌فارس

اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا این‌که به‌همراه تعداد زیادی از دوستان خود به بندرعباس سفر کرده‌اید، رستوران خلیج‌فارس یکی از بهترین رستوران‌ها خواهد بود. این رستوران محیطی مناسب برای گروه‌های پرجمعیت دارد و این قابلیت فراهم شده است که تمامی افراد کنار یکدیگر نشسته و به صرف غذا مشغول شوند. یکی از نکاتی که درمورد رستوران خلیج‌فارس باید درنظر داشته باشید، این است که معمولا شلوغ بوده و بهتر است که قبل از مراجعه، نسبت به رزرو میز اقدام کنید.

رستوران سامکو

اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت از غذاهای دریایی می‌گردید، رستوران سامکو گزینه‌ای بی‌نظیر است. منو این رستوران تمامی غذاهای دریایی را پوشش داده و آشپزهای حرفه‌ای آن، این توانایی را دارند که به بهترین شیوه ممکن غذاها را طبخ کنند. یکی از ویژگی‌های خاص رستوران سامکو، این است که برای هرکدام از غذاهایی که سرو می‌کند، یک سس خاص ابداع کرده و طعمی متفاوت را به‌وجود آورده است.

لازم به ذکر است که بعضی از مشتریان این رستوران از میزان حجم پرس‌های غذا ناراضی هستند و اعتقاد دارند که حجم پرس‌ها باید بیشتر باشد؛ اما درعین‌حال، طعم و کیفیت غذا کاملا رضایت آن‌ها را به خود جلب کرده است.

کدام‌یک از رستوران‌هایی که معرفی شدند از سایر آن‌ها بهتر هستند؟

شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شده باشد که کدام‌یک از رستوران‌هایی که معرفی شدند، از سایر آن‌ها بهتر هستند؟ چراکه معمولا گردشگران ترجیح می‌دهند تا در هر مسافرت، ۲ الی ۳ بار برای رفتن به رستوران هزینه پرداخت کرده و تمایلی ندارند که تمامی رستوران‌های برتر را تست کنند.

در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که تمامی رستوران‌هایی که معرفی شدند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هرکدام از آن‌ها، به سبک متفاوتی فعالیت می‌کنند. بهتر است تا طبق سلیقه‌ای که دارید، در هریک از آن‌ها که می‌خواهید به صرف غذا بپردازید؛ چراکه قطعا تجربه‌ای به‌یادماندنی را کسب خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز قصد سفر به بندرعباس و تست کردن غذاهای بی‌نظیر این شهر را دارید، هرچه زودتر در پیش فروش قطار شرکت کرده و بلیط موردنظرتان را تهیه کنید.

بهترین روش برای خرید بلیط قطار بندرعباس

تفاوتی ندارد که قصد خرید بلیط قطار بندرعباس اصفهان را داشته باشید، یا این‌که بخواهید در پیش فروش قطار به مقصد هرکدام از شهرهای ایران شرکت کنید؛ درهرصورت، این قابلیت وجود دارد که به‌راحتی و با مراجعه به وبسایت‌های گردشگری، بلیط موردنظرتان را بخرید؛ اما سوالی که در این میان وجود دارد، این است که کدام‌یک از آژانس‌های مسافرتی آنلاین از سایر آن‌ها خدمات بهتری را ارائه می‌دهد؟ در پاسخ به این سوال، پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید سفری مطمئن و آسوده را برای خود رقم بزنید، بدون معطلی به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید.

فلای تودی یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و امروزه نه‌تنها پیش فروش بلیط قطار، بلکه کارهای دیگری مانند اخذ ویزای کشورهای خارجی را نیز به‌صورت آنلاین به انجام می‌رساند. علاوه‌بر‌این، قیمت‌های تمامی خدمات این مجموعه به‌نحوی درنظر گرفته شده‌اند که گردشگران با هر سطح از درآمد بتوانند از این خدمات استفاده کرده و سفری شیرین را برای خود رقم بزنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *