چگونه با الگوهای پرایس اکشن ترید کنیم؟

با توجه به اینکه خیلی از دوستان قصد کسب درآمد از طریق بازارهای مالی را دارند به سمت یادگیری الگوهای ترید می‌روند. یکی از بهترین منابع یادگیری الگوهای ترید استفاده از دفترچه الگوهای تکنیکال است. یکی از پرتکرارترین سوالاتی که در این زمینه از من می‌شود این است که چگونه با الگوهای پرایس اکشن ترید کنیم ؟!

اگر به دنبال یادگیری کامل الگوهای معاملاتی پرایس اکشن هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله نحوه ترید کردن با استفاده از این الگوهای قیمتی و بهترین کتاب الگوهای پرایس اکشن را به شما معرفی کردیم.

این مقاله را تا انتها مطالعه کنید هر سوالی دارید انتهای این مقاله در بخش کامنت‌ها و نظرات بنویسید تا کامل جواب سوالتان را بدهید.

 

چگونه با الگوهای پرایس اکشن ترید کنیم ؟

چگونه با الگوهای پرایس اکشن ترید کنیم ؟

سبک پرایس اکشن یکی از معتبرترین سبک‌های معاملاتی در تحلیل تکنیکال است. برای اینکه وارد بازارهای مالی شوید قبل از شروع به یادگیری باید به فکر انتخاب یک سبک معاملاتی باشید.

سبک و روش‌های زیادی در بازارهای مالی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. یکی از بهترین و معتبرترین سبک‌های بازارهای مالی پرایس اکشن کلاسیک است. برای یادگیری این سبک ترید اول از همه باید الگوهای مالی پرایس اکشن را به صورت کامل یاد بگیرید تا بتوانید با استفاده از این الگوها ترید کنید.

البته نکته خیلی مهمی که باید رعایت کنید این است در کنار الگوهای قیمتی پرایس اکشن حتماً باید از یک آموزش و منبع معتبر استفاده کنید. به هیچ وجه نباید تمام معیار یادگیری شما استفاده از الگوهای قیمتی باشد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در بازارهای مالی این است که می‌توانید از این الگوهای قیمتی در تمام بازارهای مالی استفاده کنید. اصلا فرقی نمی‌کند که در بورس ایران فعالیت می‌کنید یا بازار مالی فارکس و یا حتی ارزهای دیجیتال.

در هر بازار مالی که فعالیت کنید میتوانید از این الگوهای قیمتی استفاده کنید. اما با توجه به اینکه خیلی از دوستان به دنبال دفترچه الگوهای فارکس هستند بیشتر افراد می‌خواهند در بازار مالی فارکس فعالیت کنند هم می‌توانند از این الگوهای قیمتی استفاده کنند.

حالا ممکن است این سوال ایجاد شود که چگونه الگوهای ترید را یاد بگیریم در ادامه این مقاله همراه من باشید تا نحوه کامل یادگیری الگوهای بازارهای مالی را به شما آموزش بدهیم.

 

 

انواع الگوهای پرایس اکشن در بازارهای مالی

 

انواع الگوهای قیمتی در پرایس اکشن به دو دسته الگوهای تکنیکال و الگوهای کندلی تقسیم می‌شود. در این بخش از این مقاله می‌خواهم توضیحات بیشتری درباره الگوهای تحلیل تکنیکال و الگوهای کندلی بدهم.

1- الگوهای قیمتی تحلیل تکنیکال:

یکی از معتبرترین و رایج‌ترین الگوها در پرایس اکشن کلاسیک، الگوهای تحلیل تکنیکال است. الگوهای تحلیل تکنیکال شامل یک سری الگوهای تکرار شونده در چارت قیمتی بازارهای مالی است که به صورت مداوم تکرار می‌شود و وظیفه شما تشخیص درست این الگوها است. نکته مهمی که باید رعایت کنید این است برای یادگیری الگوهای تحلیل تکنیکال باید از دفترچه الگوهای ترید استفاده کنید.

در ادامه معتبرترین و کامل‌ترین دفترچه الگوهای کلاسیک را به شما معرفی کردیم. در این دفترچه شما به صورت کامل با اصلی‌ترین و مهم‌ترین الگوهای قیمتی تحلیل تکنیکال و کلاسیک پیشرفت آشنا می‌شوید و با پیدا کردن این الگوها می‌توانید در چارت قیمتی معاملات و پوزیشن‌های خود را باز کنید.

 

2- الگوهای قیمتی کندلی و کندل استیک:

دومین نوع الگوهای قیمتی در پرایس اکشن الگوهای کندل استیک است. به زبان خیلی ساده منظور از کندل استیک یعنی کندل‌هایی که بر اساس میزان خریدار و فروشنده‌ها ایجاد می‌شود. وظیفه کسی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کند این است که باید با اصلی‌ترین و مهم‌ترین الگوهای کندلی آشنا باشد.

الگوهای کندلی به دو دسته الگوهای کندلی برگشتی و الگوهای کندلی ادامه دهنده تقسیم می‌شود. مهم‌ترین الگوهای کندل استیک در بازارهای مالی الگوهای برگشتی است. با استفاده از الگوهای برگشتی میتوانید نواحی مهم را شناسایی کنید و با استفاده از کندل‌هایی که ایجاد می‌شود معاملات خود را باز کنید. برای یادگیری کامل الگوهای برگشتی باید از دفترچه کندل استیک استفاده کنید.

برای ترید با استفاده از کندل‌های بازارهای مالی شما باید اصلی‌ترین و مهم‌ترین نواحی بازارهای مالی را پیدا کنید. اصلی ترین نواحی شامل مقاومت‌ها و حمایت‌ها، نواحی عرضه و تقاضا و بیس ها است.

 

برای اینکه بتوانید شناخت کاملی نسبت به انواع کندل های مهم بازارهای مالی داشته باشید بهترین دفترچه الگوهای کندلی را به شما معرفی کردیم.

 

 

بهترین و جامع ترین منبع آموزشی الگوهای پرایس اکشن

بهترین و جامع ترین منبع آموزشی الگوهای پرایس اکشن

با توجه به اینکه خیلی از دوستان به دنبال بهترین و کامل‌ترین منبع آموزشی الگوهای قیمتی هستند میخواهم به شما کامل‌ترین و جامع‌ترین دفترچه الگوهای پرایس اکشن را معرفی کنیم.

بسته آموزشی Trading Junkies شامل ۳ کتاب بازارهای مالی است که اصلی‌ترین و مهم‌ترین الگوهای قیمتی به شما آموزش داده شده است.

در اولین کتاب شما به صورت کامل با الگوهای تحلیل تکنیکال آشنا می‌شوید. اصلی‌ترین و مهم‌ترین الگوهای تحلیل تکنیکال در این کتاب به شما آموزش داده شده است.

در دومین کتاب شما با الگوهای کلاسیک پیشرفته به صورت کامل و جامع آشنا می‌شوید. برای اینکه بتوانید درک کاملی نسبت به الگوهای کلاسیک داشته باشید باید مثال‌های زیادی را ببینید. برای همین در این کتاب در کنار الگوهای کلاسیک پیشرفته مثال های زیادی برای شما قرار گرفته است که میتوانید از آنها استفاده کنید تا درک کامل و بهتری نسبت به این بازار پیدا کنید.

سومین کتاب هم شامل الگوهای کندل استیک است که اصلی‌ترین و مهم‌ترین الگوهای کندلی در این کتاب به شما آموزش داده شده است.

این بسته آموزشی را ما از سایت اصلی خریداری کردیم و نسخه کاملاً دانلودی برای ما فرستاده شده است که در سایت آکادمی سبز برای شما قرار دادیم.

البته برای دوستانی که این بسته آموزشی را خریداری کنند نسخه‌های کاملاً فارسی و ترجمه شده این سه کتاب را به عنوان هدیه از ما دریافت می‌کنند.

البته برای اینکه خیلی از شما به فکر تریدر شدن هستید و دنبال بهترین منبع آموزشی هستید در کنار این کتاب چهار پوستر الگوهای ترید و دوره پرایس اکشن البروکس را به عنوان هدیه قرار دادیم تا بتوانید بهترین نتیجه از این بسته آموزشی را بگیرید.

برای تهیه و خرید این بسته آموزشی کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه محصول شوید. تمام توضیحات این بسته آموزشی در صفحه محصول قرار دارد.

 

برای تهیه و دریافت این بسته کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

 

خرید کتاب Trading Junkies

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *