لینک پرداخت رایان پی و کاربردهای آن

لینک پرداخت رایان پی

رایان پی : فین‌تک ایرانی موفق

شرکت رایان پی یکی از شرکت‌های معتبر ایرانی در حوزه فین تک و پرداخت است. خدمات و سرویس‌های رایان پی؛ به طور کلی در زمینه‌های درگاه پرداخت، لینک پرداخت و سیستم وفاداری مشتری در بستر تجارت الکترونیک ارائه می‌شود.

رایان پی در رزومه‌ی خود هدایت و مدیریت تراکنش‌های مالی شرکت‌های بزرگی مانند ایرانسل، ملت، به‌پرداخت و … را دارد و هم‌اکنون به عنوان یکی از قابل اعتمادترین و پایدارترین درگاه‌های پرداخت واسط در ایران شناخته می‌شود.

از جمله ویژگی‌های بسیار برجسته‌ی سرویس‌های الکترونیکی رایان پی می‌توان به پشتیبانی از تعداد بسیار بالای تراکنش در ثانیه و بهرمندی از سیستم‌های قدرتمند تضمین امنیت اطلاعات یاد کرد. همچنین پشتیبانی پاسخ‌گو و رایگان، فرآیند نصب آسان و مراحل ساده و کوتاه دریافت درگاه پرداخت از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی درگاه پرداخت شرکت رایان پی می‌باشد.

در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم شما را با سرویس لینک پرداخت رایان پی و کاربردهای آن آشنا نماییم.

لینک پرداخت چیست؟

پیش از آن‌که بخواهیم سرویس لینک پرداخت رایان پی را معرفی کنیم، بهتر است به طور کلی توضیحاتی درباره‌ی این سرویس الکترونیکی ارائه کنیم. درگاه پرداخت بدون سایت؛ این عنوان بسیار گویایی برای معرفی سرویس لینک پرداخت است. اصولا کسب و کارهایی که اپلیکیشن و سایت ندارند، برای بهرمندی از سرویس پرداخت اینترنتی، می‌توانند یک لینک پرداخت از شرکت‌هایی مانند رایان پی دریافت کنند. در واقع لینک پرداخت این امکان را برای کسب و کارهای شبکه‌های مجازی، استریمرها و تمام مشاغل دیگری که سایت فروشگاهی و تجاری ندارند ایجاد می‌کند که به شبکه‌ی پرداخت متصل شوند و شرایط رونق و توسعه را برای کار خود فراهم آورند. این نکته را نیز در این‌جا اضافه کنیم که دریافت لینک پرداخت رایان پی مراحل کوتاه و ساده‌ای دارد که شامل: درخواست لینک پرداخت در سایت شرکت رایان پی، سپس عبور از مرحله‌ی احراز هویت و در نهایت ساخت لینک پرداخت توسط لینک‌ساز خواهد بود.

مشاهده سرویس لینک پرداخت رایان پی

کاربردهای لینک پرداخت رایان پی

لینک پرداخت

به طور کلی لینک‌ پرداخت کاربردهای متنوعی دارد. کاربران مختلف بسته به نوع کسب‌وکار و نیاز شغلی‌ می‌توانند از سرویس لینک پرداخت رایان پی بهره ببرند. در واقع شما می‌توانید در هر فضایی، بی‌شمار لینک ایجاد کنید و از امکانات این سرویس استفاده نمایید. در ادامه به برخی از برجسته‌ترین موارد کاربرد لینک پرداخت رایان پی اشاره خواهیم کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش رپورتاژ آگهی مطالعه کنید

الف) بهترین و ساده‌ترین روش پرداخت

فرض کنید شما کسب و کار اینترنتی  راه‌اندازی کرده‌اید. مثلا در یکی شبکه‌های مجازی صفحه‌ای فروشگاهی دارید. در این صورت بهترین روش برای دریافت وجه از مشتریان‌تان استفاده از لینک پرداخت رایان پی خواهد بود. در واقع لینک پرداخت بهترین گزینه برای جانشینی انتقال وجه از طریق عملیات کارت به کارت به شمار می‌رود. اول به این دلیل که لینک پرداخت را با روش‌های ساده و گوناگونی می‌توان در اختیار مشتریان قرار داد؛ مثلا می‌توان در صفحه‌ی بیو به نمایش گذاشت یا از طریق پیام‌رسان‌های مختلف برای افراد ارسال نمود. همچنین این امکان وجود دارد که لینک پرداخت را به همراه یک آیتم مالی برای مشتریان ایمیل کرد.

از طرف دیگر نوع کارکرد لینک پرداخت رایان پی برای مشتریان نیز از سهولت و امنیت مطلوبی برخوردار است. در واقع فقط کافی است مشتری با لمس لینک مورد نظر، وارد صفحه‌ی پرداخت شود و آن‌جا به کمک رمز پویا به سادگی تراکنشی سریع و امن را انجام بدهد. با این وصف توصیه می‌کنیم صفحات اینستاگرامی و تلگرامی که به عنوان فروشگاه‌های مجازی مشغول فعالیت هستند، برای انجام مراودات مالی خود با مشتریان‌شان از سرویس لینک پرداخت رایان پی استفاده نمایند.

این نکته را نیز اضافه کنیم که لینک پرداخت رایان پی این قابلیت را دارد که شما بتوانید ظاهر صفحه‌ی پرداخت خود را سفارشی کنید تا برند کسب و کارتان همواره در معرض دید مشتریان باشد. این قابلیت، علاوه‌بر جنبه‌ی تبلیغاتی، سبب ایجاد اعتبار و اعتماد بیش‌تری نزد مشتریان شما خواهد شد.

 

ب) قابلیت پرداخت در محل و کد QR

لینک پرداخت رایان پی می‌تواند به عنوان یک سرویس فیزیکی نیز در اختیار انواع فروشگاه‌ها و کسب و کارها قرار بگیرد. کد QR سرویسی است که لینک پرداخت رایان پی در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید از راه‌های گوناگون کد QR مربوطه را در رستوران، دفتر بیمه، مطب‌های پزشکی، باشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های مواد غذایی و یا هر مکان تجاری دیگری در اختیار مشتریان خود قرار دهید. در نهایت مشتریان نیز با اسکن کد مربوطه توسط اسکنرهای گوشی‌های هوشمند خود وارد صفحه‌ی پرداخت شده و مبلغ مورد نظر را به حساب شما واریز خواهند کرد. این قابلیت لینک پرداخت می‌تواند به عنوان بهترین گزینه‌‌ برای فرآیند پرداخت در محل، مورد استفاده قرار بگیرد.

مثلا پیک‌های گوناگون ارسال کالا، می‌توانند برای دریافت هزینه‌ی بسته‌های خود، شامل سفارش‌های غذا و یا هر نوع بسته‌ی پستی دیگر، به جای استفاده از کارتخوان‌ها و یا عملیات کارت به کارت، لینک پرداخت را در اختیار مشتری قرار بدهند و یا همان‌طور که گفته شد از کد QR  برای این منظور بهره ببرند.

ت) لینک‌ پرداخت و حمایت مالی

یکی دیگر از کاربردهای مهم سرویس لینک پرداخت رایان پی، در فرآیند حمایت مالی بروز می‌کند. موسسات مختلف اعم از موسسات خیریه و عام‌المنفعه و یا هر گونه موسسه‌ی دیگری که در راستای حمایت مالی فعالیت می‌کند، می‌تواند برای دریافت کمک‌های مردمی خیّرین از لینک پرداخت بهره ببرد. لینک پرداخت را می‌توان از طریق اس‌ام‌اس و پیام‌رسان‌های مختلف برای افراد گوناگون ارسال نمود. حتی این امکان وجود دارد که لینک پرداخت مربوطه را در گروه‌های مختلف اجتماعی میان افراد پخش کرد تا هر کس به فراخور توان خود وارد صفحه‌ی پرداخت شده و مبلغ مورد نظرش را واریز نماید. لینک پرداخت با همین شیوه در جذب حمایت مالی برای استریمرها نیز کاربرد دارد.

برای مثال یک گیم استریمر می‌تواند لینک پرداخت مخصوص به خود را در اختیار مخاطبانش قرار دهد تا آن‌ها در راستای حمایت مالی از او و محتواهای حساب کاربری‌اش، وارد صفحه‌ی پرداخت شده و برایش پول واریز کنند. برای اینکه از طریق اینترنت کسب درآمد کنید نیاز به درگاه پرداخت دارید.

چند ویژگی برجسته‌ی لینک پرداخت رایان پی

سرویس لینک پرداخت اصولا دارای امکانات و قابلیت‌هایی متنوع و کاربردی است. برای نمونه کاربران در پنل مدیریتی خود قابلیت مدیریت تراکنش‌ها از طریق گزارشگیری واریزها را دارد. این گزارش‌های دسته‌بندی شده به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند که علاوه‌بر رصد کردن تراکنش‌های مختلف به صورت مدون و صرفه‌جویی در هزینه‌های حسابداری و زمان، همواره به یک آنالیز فروش دقیق و قابل اعتناء نیز دسترسی داشته باشند و در نتیجه بتوانند تصمیمات بهتری را برای تحول راهکارهای فروش محصولات خود اتخاذ کنند.

همچنین در پنل مدیریتی رایان پی این قابلیت وجود دارد که با ساخت یک آیتم مالی، فرآیندی تبلیغاتی را برای برند و کسب و کارتان به جریان بیاندازید و از طرفی اطلاعات مفیدی را درباره‌ی محصولات جدید و یا خدمات تازه و تخفیف‌های پیش رو ، در اختیار  مشتریان‌تان قرار دهید. لینک پرداخت رایان پی روشی نوین، امن و ساده برای انتقال وجه است که توصیه می‌شود، صاحبان کسب و کارهای گوناگون در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *