قالب وودمارت با چه افزونه هایی سازگار است؟

قالب وودمارت با چه افزونه هایی سازگار است؟

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب‌های وردپرس است که می‌توانید با استفاده از این قالب، سایت فروشگاهی خود را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنید، قبل از دانلود و نصب این قالب بهتر است بدانید با چه افزونه هایی سازگار است و آیا اصلا ارزشش را دارد این قالب فروشگاهی را بخرید؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا باهم بررسی کنیم قالب وودمارت با چه افزونه هایی سازگار است.

What plugins are compatible with Woodmart?

ویژگی‌های قالب وودمارت

قبل از هرکاری باید بدانیم قالب وودمارت از چه ویژگی هایی برخوردار است که در ادامه به تک تک این موارد خواهیم پرداخت:

  • سازگاری کامل با افزونه یواست و المنتور

  • رابط کاربری ui

  • قابلیت نمایش در اندازه مختلف Responsive

  • کدنویسی اصولی

  • سرعت لود بالا

  • سازگاری با تمام مرورگرها

  • امنیت بالا

  • امکانات و ابزارها

  • قابلیت شخصی‌سازی

  • پشتیبانی و آپدیت منظم

  • پشتیبانی از زبان فارسی

افزونه های سازگار با قالب وودمارت

افزونه‌هایی که با قالب وودمارت WooCommerce theme سازگار هستند، می‌توانند به کسب و کار آنلاین شما ویژگی‌ها و امکانات اضافی ارائه دهند.

در زیر اشاره می‌کنیم که قالب وودمارت با چه افزونه هایی سازگار است.

  • افزونه المنتور (Elementor)

المنتور یک افزونه سازنده صفحه برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد صفحات و محتواهای وب‌سایت خود را به طراحی‌های زیبا و کاربرپسند تبدیل کنید.

این افزونه به واسطه رابط کاربری بصری خود به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به کدنویسی تغییراتی روی وب‌سایت خود اعمال کنید.

استفاده در وودمارت: المنتور به خوبی با وودمارت سازگار است و می‌توانید با استفاده از آن صفحات محصولات، صفحه سبد خرید، و صفحات دیگر فروشگاه آنلاین خود را سفارشی کنید.

افزونه المنتور

  • افزونه یواست Yoast SEO

افزونه Yoast SEO یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های سئو برای وردپرس است. که با استفاده از این افزونه می‌توانید محتوای سایتتان را برای موتورهای جستجوگر گوگل بهنیه کنید.

افزونه Yoast SEO پرفروش‌ترین پلاگین وردپرس سئوی جهان برای بهینه سازی موتور جستجو است. این افزونه بیش از 12 میلیون نصب فعال داشته و بیش از 350 میلیون بار در WordPress.org دانلود شده است.

مهمترین عامل موفقیت یواست سئو وجود یک تیم حرفه‌ای در زمینه SEO و همگام شدن سریع با آپدیت‌های گوگل است. این تیم 100 نفره تقریبا برگزاری تمامی همایش و سمینارهای مرتبط با سئو در جهان را برای متخصصان در این زمینه مدیریت می‌کنند.

استفاده در وودمارت: Yoast SEO به طور پیشفرض با وودمارت سازگار است و به بهبود رتبه‌بندی محصولات و صفحات فروشگاه آنلاین شما در موتورهای جستجویی کمک زیادی می‌کند.

  • افزونه رنک مث (Rank Math)

رنک مث نیز مانند افزونه یواست یک افزونه سئو برای وردپرس است. افزونه های بسیار زیادی در وردپرس وجود دارد که برای بهنیه سازی (seo) طراحی شده‌‎اند که بنده افزونه رنک مث و افزونه یواست را طبق تجربه‌ای که داشته‌ام برای شما پیشنهاد می‌کنم.

در مخزن وردپرس می‌توانید نسخه رایگان این افزونه را دانلود و نصب کنید ولی اگر دوست دارید از قابلیت‌های بیشتر این افزونه استفاده کنید بهتر است نسخه حرفه‌ای این افزونه را تهیه کنید که پیشنهاد می‌کنم از مارکت راست چین نسخه حرفه‌ای این افزونه را تهیه کنید.

افزونه رنک مث با قالب وودمارت کاملا سازگار است و به راحتی و با خیال راحت می‌توانید برای سئو محصولات خود در وردپرس از این افزونه استفاده کنید.

  • افزونه امنیت وردفنس (Wordfence)

افزونه Wordfence Security یک افزونه امنیتی برای وردپرس است که وب‌سایت شما را در برابر تهدیدها و حملات امنیتی محافظت می‌کند.

این افزونه امکاناتی مانند پیشگیری از حملات Brute Force، اسکن امنیتی، مانیتورینگ وب‌سایت و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از سایت خود در برابر هکر‌ها محافظت کنند وجود افزونه امنیتی در هر سایتی ضروری است.

استفاده در وودمارت: افزونه Wordfence Security به طور کلی با وودمارت سازگار است و به افزایش امنیت فروشگاه آنلاین شما کمک می‌کند.

افزونه وردفنس

  • افزونه دیجیتس (Digits)

اگر سایت‌هایی مانند راست‌چین، اسنپ، تپ سی، دیجی‌کالا و… را ببینید متوجه یک تغییر بزرگ خواهید شد. آن هم این است که این سایت‌ها راهکار جدیدی به سایت خود اضافه کرده‌اند تا کاربران با وارد کردن شماره تلفن خود و سپس وارد کردن کد تایید که شماره شما ارسال می‌شود بتوانند به‌راحتی وارد سایت شوند.

کاربرد افزونه دیجیتس همین جا است یعنی با استفاده از این افزونه می‌توانید کار را برای کاربران سایتتان راحت کنید تا آنان بتوانند در سریع تر زمان ممکن در سایت شما ثبت نام کنند.

افزونه دیجیتس یک افزونه کاربردی در وردپرس است که اگر دوست دارید بازدید کنندگان سایتتان در سایتتان عضو شوند حتما باید این افزونه را تهیه کنید.

خوشبختانه این افزونه با قالب‌های فروشگاهی مانند وودمارت کاملا سازگار است.

قالب وودمارت با اکثر افزونه های وردپرس کاملا سازگار است ما دراین مقاله سعی کردیم افزونه های کاربردی را که هر سایتی باید داشته باشد را برای شما عزیزان معرفی کنیم که قالب وودمارت با آنان کاملا سازگار است.

اکنون که دانستیم ووردمارت چیست، چه ویژگی هایی دارد و با چه افزونه هایی سازگار است باید به این نکته بپردازیم که قالب وودمارت را از کجا تهیه کنیم، پس همراه ما باشید:

قالب وودمارت را از کجا بخریم؟

سایت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید قالب وودمارت (نسخه حرفه‌ای) را تهیه کنید که بنده مجموعه راست‌چین را پیشنهاد می‌کنم اما ممکن است از خود بپرسید:

چرا راست چین؟

مزیت خرید قالب وودمارت از راست چین

قالب وودمارت راست چین (https://www.rtl-theme.com/woodmart) علاوه بر امکانات پایه قالب دارای تعدادی دمو اختصاصی ایرانی است که توسط تیم توسعه وردپرس به صورت حرفه‌ای طراحی و ارائه شده است. به علاوه اپلیکیشن اندروید فروشگاهی که به صورت اختصاصی کدنویسی شده و بعد از خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نمونه وب سایت‌های حرفه‌ای طراحی شده با قالب وودمارت

در ادامه مجموعه‌ای از سایت‌هایی که با وودمارت راه اندازی شده اند را با هم می‌بینیم.

sharafonline.ir

tarisgold.com

mosbatesabz.com

mobotel.ir

fruttishop.ir

knddecor.com

verifyir.com

در نتیجه

قالب وودمارت یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی برای وردپرس است که با این قالب می‌توانید یک سایت با بهترین امکانات موجود طراحی کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم به این موضوع بپردازیم که قالب وودمارت با چه افزونه هایی سازگار است امید واریم بتوانید تمام استفاده را از این مقاله برده باشید.

افزونه‌هایی که در این مقاله معرفی شد با وودمارت کاملا سازگار است و با خیال راحت می‌توانید هر یک را نصب کنید.

موفق باشید

سوالات متداول (FAQ)

  • چرا قالب وودمارت محبوب است؟

  1. دارای دموهای زیاد

  2. تنظیمات زیاد

  3. آپدیت‌‎های منظم

  4. دارای سئو بهینه

  5. سازگاری زیاد با افزونه‌های کاربردی وردپرس

  6. پشتیبانی از المنتور

  7. ظاهر ایرانی پسند

  8. سازنده سربرگ پیشرفته

  • آیا همه افزونه‌ها با وودمارت سازگار هستند؟

همه افزونه‌ها با وودمارت سازگار نیستند. برخی افزونه‌ها به دلیل تفاوت‌های در ساختار و عملکرد وودمارت، ممکن است با این قالب سازگار نباشند.

بنابراین، قبل از نصب هر افزونه جدید، اطمینان حاصل کنید که توسعه‌دهندگان آن افزونه آن را با وودمارت تست کرده و سازگاری آن را تایید کرده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *