شماره معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

چکیده : یکی از مسائلی که برخی افراد در کلاس‌های گروهی با آن مواجه می‌ شوند، کمبود اعتماد به نفس برای صحبت کردن و بیان مشکلات خود است. آنها احساس می ‌کنند که ممکن است توسط افراد دیگر قضاوت شوند یا حتی مورد تمسخر قرار گیرند.

 

بسیاری از افراد به دلیل یادگیری بهتر و ارائه آموزش با کیفیت تر، کلاس‌ های خصوصی را به جای کلاس های عمومی‌ ترجیح می‌دهند که این انتخاب هوشمندی است. در اکثر موارد، سرعت یادگیری در کلاس ‌های خصوصی به ویژه در زمینه مهاجرت بالاتر است.

به همین دلیل، یافتن بهترین معلم زبان با تجربه، توانمند و خلاق در تدریس زبان انگلیسی برای مهاجرت اهمیت بسیاری دارد. موسسه دنیای زبان با بهره‌ گیری از بهترین توانایی ‌های آموزشی، سعی در ارائه بهترین آموزش زبان انگلیسی برای مهاجران را دارد.

images_1703920977_658fc5517550a.jpg

تدریس خصوصی برای مهاجرت مناسب چه کسانی است؟

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت به دلیل آموزش‌ های تخصصی که نه تنها در زمینه زبان، بلکه در حوزه اطلاعات مرتبط با مهاجرت و مراحل آن، راه و رسم زندگی نیز ارائه می ‌شود، تدریس خصوصی بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال مهاجرت هستند و زمان کمی برای یادگیری زبان دارند.

یکی از مسائلی که برخی افراد در کلاس‌های گروهی با آن مواجه می‌ شوند، کمبود اعتماد به نفس برای صحبت کردن و بیان مشکلات خود است. آنها احساس می ‌کنند که ممکن است توسط افراد دیگر قضاوت شوند یا حتی مورد تمسخر قرار گیرند.

برای این افراد، تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین گزینه است. این ممکن است هزینه های اضافی تری را در بر داشته باشد، اما در عوض آموزش موثرتری فراهم می ‌کند و مدت زمان یادگیری را به شدت کاهش می ‌دهد.

از دیگر مزایای کلاس ‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت می توان به مواردی همچون عدم وابستگی به زمان معین برای شرکت در کلاس، افزایش توجه استاد به زبان‌آموز در طول کلاس و حتی خارج از آن، اشاره کرد. همچنین، با شرکت در کلاس ‌های آنلاین خصوصی، می ‌توانید محدودیت‌ های مکانی برای شرکت در کلاس را نیز بهبود بخشید.

کلاس های خصوصی برای مهاجرت چه ویژگی هایی دارند؟

ویژگی‌ کلاس‌ های خصوصی آموزش زبان برای مهاجرت به شرح زیر است:

– چون به صورت خصوصی تدریس می شود، زبان آموز به راحتی موارد مربوطه را آموزش می بیند و در حداقل زمان یاد می گیرد.

– استاد با صبر حوصله بسیار می تواند برای شما وقت بگذارد و به سوال های شما جواب دهد.

– با آموزش خصوصی زبان آموزش می تواند در حداقل زمان آموزش های لازم را حتی کمتر از 3 ماه نیز یاد بگیرد.

images_1703920990_658fc55ed408d.jpg

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه قدر است؟

با توجه به اختصاصی بودن کلاس ‌های موسسه دنیای زبان، هزینه‌ های این کلاس‌ ها نسبت به دیگر مراکز آموزشی بیشتر است. برای اطلاع از هزینه‌ های کلاس‌ های خصوصی موسسه دنیای زبان، بهتر است با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یک نکته مهم که موسسه دنیای زبان را از دیگر موسسه ها متفاوت می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است. این ویژگی باعث ارتقاء موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر مراکز یادگیری زبان شده است. “شهریه به صورت کاملا اقساطی تا پایان دوره پرداخت می‌شود.”

در چهارچوب آموزش ، به منظور ایجاد اعتماد شما عزیزان به روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می ‌شود. زبان‌آموز تا سه جلسه اول حق دارد استاد خود را تغییر دهد، و در صورت عدم رضایت تا سه جلسه اول، موسسه ملزم به بازگشت کل مبلغ شهریه می‌باشد.

پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است و تفاوت قیمت ندارد.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، هر زبانی را که بخواهید، حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

تلفن 02188936878

تلفن همراه  09123839586

منبع: https://worldlanguage.ir/تدریس-زبان-های-اروپایی/تدریس-خصوصی-زبان-انگلیسی/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *