کسب و کار اینترنتی به روش میلیونر های اینترنتی

کسب و کار اینترنتی پولساز در ایران

 

کسب و کار اینترنتی

 

کسب و کار اینترنتی پولساز : در این مطلب میخواهم شما را به صورت کامل با راه اندازی کسب و کار اینترنتی از  0 تا 100 اشنا کنم , کسب و کاری که با روزی 3 الی 4 ساعت کار در زمان بسیار کوتاه میتواند شما را به درامد اینترنتی ماهانه چند میلیونی برساند .  اگر واقعا شما به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید . تضمین میکنم که این مطلب واقعا بتواند زندگی شما را متحول کند پس تا انتها همراه ما باشید .

 

 

 

 

 

کسب و کار اینترنتی را چگونه شروع کنیم ؟

 

در این مطلب ما کلیه راه کار های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی برای شما قرار دادیم تا در کوتاه ترین زمان یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای برای خود راه اندازی کنید. پیشنهاد میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید فقط خود شما تصمیم میگیرید که موفق شوید یا مطالب بعدی را دنبال کنید و یا دنبال راه کار ساده تری باشید شاید کامل تر از این مطلب در اینترنت یافت نشود .

 

همان طور که میدانید کسب و کار اینترنتی در ایران از زمان گذشته تا به الان رشد بسیار بالایی داشته است . به طوری که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز یک دغدغه بزرگ برای خیلی از افراد میباشد . همه شما میدانید که کسب درامد از اینترنت یکی از ساده ترین کار ها در خانه میباشد و خیلی راحت میتوانید به درامد اینترنتی چند میلیونی و یا چند صد میلیونی در ماه برسید .

 

اما مشکل اینجاست : از کجا شروع کنیم ؟ چه چیزی لازم داریم ؟ چقدر سرمایه نیاز است ؟  و…

 

ما در این مسیر شما را به طور کامل برای شروع یک کسب و کار اینترنتی پر درامد و تضمینی  راهنمایی میکنیم ولی قبل از ان شما باید فنجان خود را خالی کنید یعنی هر چیزی راجب کسب و کار اینترنتی درون ذهنتان است دارید پاک کنید و فقط و فقط به گفته های این مطلب عمل کنید من تضمین میکنم که قطعا نتیجه فوق العاده ای بگیرید . در این مطلب من به شما یاد میدهم که چگونه یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای برای خود راه اندازی کنید .

 

چرا کسب و کار اینترنتی ؟

خیلی از افراد به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند ولی مشکل اینجاست که اطلاعات کافی ندارند یا اگر یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی میکنند قطعا نمیتوانند به درامد اینترنتی بالایی برسند . آنها روش های راه اندازی را  نمیدانند .

 

کسب و کار انلاین چیست ؟

به هر کاری که در فضای اینترنت منجر به کسب درامد اینترنتی شود و در محیط اینترنت باشد را کسب و کار اینترنتی گویند .

 

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه 

اولین و مهمترین مزیت یک کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار سنتی و فیزیکی ان است که برای شروع به هیچ سرمایه اولیه نیاز ندارد  یعنی اگر شما بخواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید به هیچ سرمایه خاصی نیاز نیست و اگر هم باشد به سرمایه بسیار کمی نیاز است پس شما نباید نگران سرمایه اولیه باشید .

 


این مطلب را حتما مطالعه کنید : کسب درامد اینترنتی میلیونی در ماه بدون سرمایه


کسب و کار اینترنتی در هر شرایطی 

یکی دیگر از مواردی که بسیار مهم است که شما در هر شرایطی میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید یعنی اینکه , چه سر کار باشید , چه مسافرت باشید , چه مهمانی میتوانید درامد زایی بالایی داشته باشید . اصلا شما نگران وضعیت اقتصادی , رکود و… نباشید .شما در بدترین وضعیت اقتصادی نیز میتوانید از اینترنت کسب درامد بالایی داشته باشید .

 

کسب و کار اینترنتی در منزل با کامپیوتر 

 

یکی از بهترین مزیت های کسب و کار اینترنتی , کسب درامد در منزل با کامپیوتر شخصی میباشد بسیاری از کار افرینان اینترنتی در دنیا کارشان را در منزل خودشان شروع کرده اند . کسب و کار های اینترنتی زیادی در ایران وجود دارد که کسب و کار خود را در منزل شروع کرده اند و الان انقدر پیشرفت کرده اند که شروع به تیم سازی کرده اند  . شما خیلی راحت با رشد کسب و کار اینترنتی خود میتوانید به درامد بسیار بالایی که در ادامه شما را با میزان درامد از کسب و کار اینترنتی اشنا خواهیم کرد.

 

ارتباط گسترده با مشتریان از طریق اینترنت 

یکی دیگر از مزیت های مهم در کسب و کار های اینترنتی ارتباط سریع و ساده با کاربران و مشتریان شما میباشد . شما خیلی راحت و ساده با ابزار هایی که در دسترس دارید میتوانید ارتباط صمیمانه ای را با مخاطبان , کاربران , مشتریان خود داشته باشید که این باعث رضایت مندی بین مشتریان شده و به سرعت فروش شما را افزایش پیدا میکند .

 

 

کسب و کار اینترنتی بدون نیاز به مجوز 

 

برای اینکه از اینترنت کسب درامد داشته باشید به هیچ مجوزی نیازی ندارید شما اگر بخواهید یک کسب و کار فیزیکی راه اندازی کنید به عنوان مثال یک مغازه سوپر مارکت , به یک مغازه , یک انبار , مجوز بهداشت  و… نیاز دارید ولی در کسب و کار های اینترنتی اصلا چنین نیست یعنی شما اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید یا اینکه بخواهید از طریق اینترنت کسب درامد کنید به هیچ انبار , مکان , مجوز و… نیاز ندارید .

 

 

دسترسی به مخاطبان هدف بیشتر

 

از طریق اینترنت شما میتوانید به بازار هدف گسترده تری دسترسی داشته باشید به عنوان مثال اگر شما صاحب یک شغل فیزیکی مثل یک مغازه لباس فروشی هستید کلیه مخاطبان هدف شما و مشتریان شما از همان منطقه و یا شهر می ایند ولی شما اگر صاحب یک شغل اینترنتی باشید مشتریان شما از تمام کشور و یا دنیا میتوانند باشند . بازار هدف کسب و کار های اینترنتی بسیار گسترده تر از کسب و کار های فیزیکی میباشد که این موضوع یک مزیت بسیار بزرگی میباشد .

 

تبلیغات و  بازاریابی با هزینه بسیار کمتر

برای توسعه کسب و کار فیزیکی شما باید هزینه بسیار زیادی را برای تبلیغات بدهید اما در کسب و کار اینترنتی اصلا چنین نیست اگر اصول را بلد باشید و رعایت کنید حتی بدون 0 تومان هزینه میتوانید کاری کنید که مشتریان و کاربرانتان شما را پیدا کنند به عنوان مثال با تولید یک محتوای حرفه ای و بهینه سازی ان خیلی راحت مخاطبان شما را پیدا میکنند . در واقع بازاریابی محتوا و بهینه سازی ان بهترین ابزاری است که هر فرد میتواند از ان استفاده کند .

 

ایا برای کسب و کار اینترنتی باید سایت داشت ؟

جواب من همه بله است و هم خیر  .

ایده هایی وجود دارد که شما را بدون داشتن سایت به درامد میرساند ولی درامد این ایده ها نسبت به روشی که میخواهم من به شما اموزش بدهم بسیار درامد پایینی است . در اصل جواب بله است برای شما .

 

شما برای راه اندازی یک سیستم کسب و کار اینترنتی باید یک وبسایت راه اندازی کنید ولی اصلا نگران نباشید برای راه اندازی کردن یک وبسایت اصلا به کد نویسی و برنامه نویسی نیاز نیست شما بدون داشتن علم برنامه نویسی میتوانید یک وبسایت حرفه ای با تمام امکانات برای خود راه اندازی کنید و نقش یک وبسایت در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم و موثر میباشد .

 


این مطلب را حتما مطالعه کنید : 10 روش کسب درامد اینترنتی بدون سرمایه


انجام چه کار هایی در اینترنت کسب و کار اینترنتی نیست ؟

 

کسب و کار اینترنتی با کلیک کردن بر روی لینک ها , اپلود فایل ,اپلود ویدیو و فیلم , کوتاه کردن لینک و… نمیباشد . کسب و کار اینترنتی یعنی راه اندازی یک کار اینترنتی که صاحب اصلی ان شما هستید  مثل راه اندازی یک وبسایت و یا فروشگاه اینترنتی . ما اصلا به شما یاد نمیدهیم که با کلیک بر روی تبلیغات , کوتاه کردن لینک , و… به درامد بسیار برسید چون اصلا این موارد جزء کسب و کار اینترنتی محسوب نمیشود.

ما به شما یاد میدهیم که چطور برای خود یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید و چگونه ان را به درامد بسیار بالایی برسانید  .اگر فکر میکنید که قرار است با استفاده از روش های سرکاری و بیهوده زمان خود را در اینترنت تلف کنید سخت در اشتباهید  . قرار نیست برای کسی کار کنید خودتان صاحب کسب و کار خودتان هستید .

 

 

 

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم ؟

 

 

راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز

 

 

 

و رسیدیم به قسمت اصلی موضوع که چگونه یک کسب و کار اینترنتی پولساز  راه اندازی کنید . برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز باید مراحل زیر را مو به مو انجام دهید تا موفق بشوید .

 

1_ایده یابی و انتخاب حوزه فعالیت :

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود در قدم اول شما باید حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید برای انتخاب حوزه فعالیت باید با  به علاقه  , تخصص و مهارت خود  توجه کنید که یک بحث بسیار مهم است . بهتر است حوزه فعالیتی را انتخاب کنید که به ان علاقه داشته باشید تا در اینده دچار مشکل نشوید باید قبل از انتخاب به این سوالات پاسخ بدهید :

 

در چه زمینه ای تخصص دارم ؟به چه چیزی علاقه دارم ؟

 

همان طور ک گفتم حوزه فعالیت شما میتواند در زمینه ی تخصص , مهارت و علاقه شما باشد و یا میتوانید اگر صاحب شغلی هستید در ان زمینه باشد. در انتخاب حوزه فعالیت باید به یکسری نکات کاملا تخصصی اشاره کنید تا در کسب و کار اینترنتی خود دچار مشکل نشوید که ما کلیه مراحل را در قالب یک فیلم اموزشی کاملا حرفه ای و تخصصی برای شما اماده کرده ایم پس اصلا نگران چیزی نباشید .

 

5مرحله انتخاب حوزه فعالیت :

شما در کمتر از 1 روز میتوانید حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید .

  1. باید مشخص کنید حوزه ای که میخواهید در ان فعالیت کنید چگونه است (با استفاده از ابزار های گوگل )
  2. وجود رقابت :در حوزه ای که میخواهید فعالیت کنید باید رقابت وجود داشته باشد .
  3. تعداد مخاطبان حوزه : هرچه مخاطبان یک حوزه بیشتر باشد میزان پتانسیل درامد زایی بسیار بالا است .
  4. محبوبیت در سرچ : حوزه ای که میخواهید برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید در گوگل باید شامل کلمه کلیدی باشد مثلا حوزه فعالیت من در زمینه کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی میباشد .
  5. قابلیت درامد زایی طولانی مدت :حوزه فعالیتی که انتخاب میکنید باید خواهان و علاقه مندی خودش را داشته باشد هرچه علاقه مندی بیشتری داشته باشد نشانه ی ان است که پتانسیل درامد اینترنتی بیشتر میباشد.

 

2_طراحی یک وبسایت :

 

دومین قدم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز طراحی سایت میباشد . برای طراحی وبسایت اصلا به کدنویسی و علم برنامه نویسی نیاز نیست . همان طور که میدانید برای طراحی یک وبسایت باید مبلغی بین 1 تا 3 میلیون تومان به شرکت های طراحی سایت بدهید که برای شما یک وبسایت معمولی طراحی کنند ولی شما برای طراحی سایت اصلا نیاز نیست که هزینه بسیار بالایی را پرداخت کنید ما در فیلمی که برای شما اماده کرده ایم به شما یاد میدهیم که چطور بدون نیاز به یک خط کد نویسی یک وبسایت حرفه ای با تمام امکانات را طراحی کنید .

 

3_تبدیل سایت به یک وبسایت فروشگاهی :

 

سومین مرحله برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی  تبدیل سایت به وبسایت فروشگاهی میباشد . برای انکه وبسایتی را که طراحی کرده اید به یک وبسایت فروشگاهی تبدیل کنید اصلا به کد نویسی نیاز ندارید ما به شما در فیلم اموزشی یاد میدهیم که چطور یک وبسایت فروشگاهی با تمام امکانات طراحی کنید شما خیلی راحت میتوانید با طراحی وبسایت های فروشگاهی (بدون نیاز به کد نویسی ) درامد میلیونی کسب کنید .

 

 

4_ارائه محصول و خدمات خود :

یکی از مهمترین قدم ها در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ارائه محصول و خدمات شما میباشد . در کسب و کار اینترنتی محصولات میتواند به صورت دانلودی و یا فیزیکی باشد . شما علاوه بر محصولات میتوانید خدمات خود را در کسب و کار اینترنتی خود ارائه بدهید که در ادامه بیشتر شما را با این موضوع اشنا میکنیم .

 

محصولات دانلودی :

یکی از مدل های رایج کسب و کار اینترنتی فروش محصولات دانلودی میباشد . 

 

  • ایا میدانستید که یکی از پردرامدترین و پرسود ترین مشاغل اینترنتی فروش اطلاعات است ؟  
  • ایا میدانستید که با فروش اطلاعات خیلی زود  متوانید در کسب و کار اینترنتی خود به درامد روزانه میلیونی برسید ؟ (البته اگر کسب و کار اینترنتی خود را به صورت حرفه ای  توسعه بدهید ).

 

این روش یک روش کاملا تست شده و تضمینی برای کسب درامد اینترنتی بدون سرمایه میباشد . شما خیلی راحت میتوانید با تولید محصولات اموزشی به کسب درامد میلیونی برسید. اگر شما در زمینه ای تخصص دارید مثل برنامه نویسی , بازاریابی , دروس یا یک درس خاص  ,  موفقیت , فتوشاپ و… خیلی راحت با تولید محصولات اموزشی و ارائه ان درون وبسایتتان میتوانید به درامد بسیار بالایی در ماه برسید و اگر کسب و کار اینترنتی خود را توسعه بدهید قطعا درامد شما چندین برابر میشود .

 

اگر شما در زمینه خاصی تخصص دارید خیلی راحت میتوانید با ارائه محصولات به کسب درامد بسیار بالایی برسید اگر هم تخصصی ندارید (که غیر ممکن است) با روزانه 2 ساعت یادگیری میتوانید چند محصول در ماه بر روی سایت خود برای فروش قرار بدهید . در ایران افراد زیادی هستند که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و ارائه محصولات درامد اینترنتی بسیار زیادی کسب میکنند . فروش اطلاعات پر درامد ترین مشاغل اینترنتی در جهان هستند .

 

 

محصولات فیزیکی :

یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی فروش محصولات فیزیکی میباشد که به 2 روش است : 1)فروش محصولات فیزیکی دیگران 2)فروش محصولات فیزیکی خودتان

 

1_فروش محصولات فیزیکی دیگران :

یکی دیگر از روش های کسب و کار اینترنتی فروش محصولات فیزیکی دیگران است . در این روش اصلا به انبار نیاز ندارید . شما فقط با طراحی یک سایت فروشگاهی میتوانید با فروش محصولات شرکت های دیگر کسب درامد میلیونی داشته باشید .دقیقامانند دیجی کالا که با فروش محصولات شرکت های دیگر درامد روزانه ان بیشتر از 2 میلیارد تومان میباشد . شما محصولات شرکت های دیگر را میفروشید و در عوض ان یک مبلغ یا پورسانتی بع ازای هر فروش دریافت خواهید کرد این مورد از فروش محصولات فیزیکی میتواند گزینه خوبی برای کسب و کار اینترنتی باشد . اگر شما این مدل کسب و کار را تا چند سال ادامه بدهید قطعا درامد روزانه شما چند میلیون تومان میشود .

 

 

2_فروش محصولات خود :

یکی دیگر از روش های کسب و کار اینترنتی ان است که اگر شما خودتان محصول یا کالایی دارید در بستر اینترنت برای فروش قرار بدهید و کسب درامد کنید . اگر شما محصولات فیزیکی ارائه میدهید مثل کیف , کفش , لباس , عطر و… خیلی راحت با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود میتوانید میتوانید درامد چند میلیونی در ماه داشته باشید شما خیلی راحت اگر تکنیک بازاریابی اینترنتی را بلد باشید میتوانید فروش بسیار زیادی از کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید  . 

 

فروش شما میتواند از فروش یک کسب و کار فیزیکی بسیار بیشتر باشد به عنوان مثال :

 

اگر شما در بهترین جای شهر یک مغازه لباس فروشی داشته باشید روزانه 100 نفر در بهترین حالت وارد مغازه شما میشوند اما اگر یک روز نتوانید به مغازه بروید کسب و کار شما تعطیل میشود و کسی وارد مغازه شما نمیشود  ولی در کسب و کار اینترنتی اصلا چنین نیست . شما با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی خیلی ساده میتوانید کالا و محصولات خودتان را بفروشید . شما در هنگام خواب , مهمانی , مسافرت و… به صورت دائم کسب درامد میکنید .

اگر شما یک فروشگاه فیزیکی دارم به شما پیشنهاد میکنم که همین حالا کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید تا نتایج را ببینید .

 

3_خدمات :

یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی ارائه خدمات است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید مثل کامپیوتر , طراحی وب , بازاریابی , سئو , در زمینه موفقیت , یک درس خاص مثل (ریاضی فیزیک زبان و…) و…میتوانید با ساخت یک کسب و کار اینترنتی خدمات خود را به دیگران ارائه بدهید . اصلا نگران نباشید ما شما را از 0 تا 100 راهنمایی خواهیم کرد .

 

 

5_بهینه سازی وبسایت برای گوگل:

 

یکی دیگر از قدم های طلایی در راه اندازی کسب و کار اینترنتی بهینه سازی وبسایت میباشد .شما باید وبسایت خود را برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی کنید تا در نتایج اول گوگل به نمایش داده شوید به عنوان مثال اگر شما در زمینه فروش لباس فعالیت میکنید باید وبسایت خود را برای کلماتی همچون “خرید لباس” , “خرید لباس مردانه ” و … بهینه سازی کنید  . با بهینه سازی هر کلمه برای موتور های جست وجوگر میزان فروش و درامد شما چندین وچند برابر میشود  که ما شما را به صورت کامل با بهینه سازی وبسایت اشنا خواهیم کرد. 

 

6_بازاریابی اینترنتی و جذب ترافیک :

 

یکی دیگر از مراحل کسب و کار اینترنتی که بسیار مهم و کاربردی است و میتوان در کوتاه ترین زمان فروش شما را 300 برابر کند بازاریابی اینترنتی است .

ترافیک همان مخاطبانی است که وارد وبسایت شما میشوند , بحث بازاریابی اینترنتی و جذب ترافیک دو بحث بسیار مهم در کسب و کار اینترنتی میباشد . به این دو مورد خیلی باید توجه کنید , اگر شما کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید ولی بحث بازاریابی اینترنتی را رعایت نکنید قطعا شما در کسب و کار اینترنتی خود شکست میخورید .

 

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

به عملیاتی گفته میشود که مدیر یک وبسایت باید انجام دهد تا میزان فروش خود را چندین و چند برابر کند . 

 

پس بحث بازاریابی اینترنتی را در کسب و کار اینترنتی بسیار جدی بگیرید .

اگر نکات را همان گونه که گفته شد رعایت کنید قطعا در قدم پنجم میتوانید اولین درامد اینترنتی خود را کسب کنید . میزان درامد شما به میزان تلاش و پشتکار شما بستگی دارد . هرچه پشتکار شما بیشتر باشد میزان درامد شما بیشتر میشود .

 

 

7_توسعه کسب و کار :

اخرین قدم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی پولساز توسعه کسب و کار شما است . در این مرحله شما باید کسب و کار اینترنتی خودتان را توسعه بدهید که هر چقدر بیشتر برای ان وقت بگذارید و ان را رشد دهید درامد شما چندین و چند برابر میشود یکی از قدم های طلایی و شیرین در کسب و کار اینترنتی این مرحله میباشد .

 

 

میزان درامد از کسب و کار اینترنتی

میزان درامد شما از این کار میتواند از چند میلیون تومان تا چند میلیارد تومان باشد (همه چیز به خود شما بستگی ) اگر واقعا میخواهید یک شبه پولدار شوید این یک اشتباه بزرگ است تا تلاش نکنید و پشت کار نداشته باشید هیچ وقت موفق نخواهید شد.

اما اگر :

این سیستم را از امروز شروع کنید  قطعا در زمان بسیار کوتاهی (1 تا 2 ماه ) به درامد بسیار بالایی خواهید رسید  که این درامد میتواند  چند میلیون تومان باشد باز به خود شما بستگی دارد  این سیستم را همان گونه ک به شما اموزش میدهیم رعایت کنید  قطعا موفق خواهید شد پس اصلا نگران چیزی نباشید .

 

 

مزایای کسب و کار اینترنتی 

  1. نیاز به دفتر و شرکت ندارد .
  2. نیاز به سرمایه بسیار بالا و سنگین ندارد .
  3. نیاز به کارمند ندارد .
  4. هزینه مالیات ندارد .
  5. نیاز به کارت پایان خدمت نیست .
  6. درامد پایدار و دائم .
  7. خیلی راحت میتوانید درامد خود را چندین و چند برابر کنید .
  8. خودتان رئیس کسب و کار خود هستید .

 

 

کسب و کار اینترنتی میتواند چقدر درامد داشته باشد ؟

1_اینترنت یک منبع پولساز است که از ان خیلی راحت  درامد چند میلیونی و چند میلیاردی  داشت .

2_درامد ماهانه از این سیستم  کسب و کار اینترنتی میتواند از چندصد هزار تومان تا چند میلیون تومان و یا حتی چند صد میلیون تومان باشد (باز همه چیز به خود شما بستگی دارد)

3_ارزش واقعی کسب و کار اینترنتی شما میتواند میلیون ها و یا میلیارد ها تومان برای شما باشد .

4_هیچ محدودیتی از نظر رشد و درامد در این سیستم پولساز وجود ندارد .

5_پولساز ترین مشاغل دنیا کسب و کار های اینترنتی میباشند . در ایران مثل دیجی کالا , بامیلو , اپارات و… که درامد روزانه این شرکت ها به چند میلیارد تومان هم میرسد . یا در جهان فروشگاه اینترنتی امازون و علی بابا و… که درامد ثانیه ان  چند صد دلار است .

5_این سیستم 100 درصد تست شده است که خیلی افراد از این راه به درامد بسیار بالایی رسیده اند .

 

چگونه در این سیستم موفق شویم ؟

موفقیت شما در این سیستم فقط و فقط به خود شما بستگی داردکه چقدر با خود متعهد باشید که همان طور که به شما گفتیم عمل کنید . اگر واقعا همان طور که به شما گفتیم عمل کنید قطعا در این سیستم به درامد بسیار بالایی خواهید رسید  .

 

 

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر زمان لازم است ؟

در این سیستم نمیتوانید شما یک شبه به موفقیت مالی بسیار زیادی برسید  . اگر واقعا به دنبال این هستید که یک شبه به درامد بسیار بالایی برسید سخت در اشتباهید , نه در کسب و کار اینترنتی بلکه در هیچ کاری نمیتوانید یک شبه موفق شوید پس برای موفقیت باید زمان بگذارید میزان زمانی که باید برای کسب و کار اینترنتی بگذارید بین 1 تا 3 ماه میباشد اما اگر کارتان به نتیجه رسید مشاهده انلاین حساب بانکیتان زحمات چند ماه را به نتیجه شیرینی تبدیل میکنید . البته ما به شما یاد میدهیم که چطور در کمتر سیستم کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنید . 

 

 

 

 

 

4 پاسخ
  1. زهرا شجاعی
    زهرا شجاعی گفته:

    سلام اقای جراحی خیلی ممنونم از مطالب مفیدتون دارم کم کم میفهمم.داستان چیه واقعا ممنونم.

    پاسخ
  2. یاسین عبادی
    یاسین عبادی گفته:

    سلام مطلبتون واقعا عالی بود
    فقط یسوال دارم من الان کارمند هستم میتونم یه کسب و کار اینترنتی برای خودم داشته باشم ؟؟؟
    اگ ممکن راهنمایی کنید

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام و خسته نباشید
      بله قطعا اگ شما کارمند هستید میتونید یک کسب و کار اینترنتی کنار شغل فعلی خود راه اندازی کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *